Успішні девелоперські проєкти у сегменті ринку житлової нерухомості неможливо уявити без ефективного маркетингу та продажів. А в умовах війни та кризи це взагалі – питання життєздатності забудовника.
Леонід Овчинников, фаундер & CMO компанії SalesTech розповів Marketer.ua, як запускати ефективні рекламні кампанії не лише у добре знайомих, а навіть у нових регіонах України та на закордонних ринках.
У сегменті ринку житлової нерухомості ефективність маркетингу та продажів має вирішальне значення для успішного втілення девелоперських проєктів.
Оскільки фінансування будівництва житлових комплексів в Україні в основному здійснюється за рахунок продажу квартир, низький рівень їх реалізації може поставити під загрозу графік будівництва та своєчасне введення об'єкта в експлуатацію. А в умовах кризи ефективність конкурентної стратегії маркетингу та продажів житлових комплексів стає питанням життєздатності самого забудовника.
Фреймворк рішень та інструментів аналітики
Невід'ємна складова роботи нашої компанії – це система аналітики маркетингу та продажів житлового комплексу. Для цього ми впроваджуємо комплекс рішень та інструментів аналітики:
SalesTech здійснює глибоку інтеграцію CRM-системи з інструментами аналітики, рекламними кабінетами Google ads та Meta ads. Дані з усіх джерел інтегровані в Power BI дашборд з ключовими показниками ефективності маркетингу та продажів.
Дослідження зовнішніх факторів
Для успішної роботи також важливий аналіз зовнішніх факторів, що впливають на продажі: попит, конкуренти, ринок, тенденції тощо.
Щоб бути на крок попереду конкурентів, необхідно мати глибоке розуміння своїх клієнтів, їх потреб, уподобань та мотивації. Яким чином можна отримати ці цінні знання? У цій публікації я розповім про методи аналітичних досліджень, які допоможуть вам відповісти на питання: «Хто ваші клієнти?».
Ми використовуємо два простих та недорогих інструменти: збір та аналіз даних з відкритих джерел; опитування та анкетування клієнтів.
Аналітичні дослідження – одна з наших ключових компетенцій, тому ми не замовляємо їх у консалтингових компаній. Наш розроблений фреймворк аналітичних досліджень дозволяє не тільки оперативно оцінювати та оптимізувати ефективність роботи, але й знаходити інсайти для нових рекламних кампаній.
Дослідження ринку та конкурентів
У кожному регіоні, де ми працюємо, ми проводимо дослідження ринку та конкурентів на основі даних з відкритих джерел. Тут варто подякувати колегам з LUN, які роблять важливу для індустрії роботу з консолідації даних, дослідження та аналітики ринку нерухомості України. Для нас це основне, але не єдине джерело відкритих даних.
Ми аналізуємо як первинний, так і вторинний ринок нерухомості, а також звертаємо увагу на ринок оренди квартир.
Також ми постійно аналізуємо конкурентів, їх рекламні кампанії та цінову політику. Це дозволяє нам виділити їх сильні та слабкі сторони для визначення конкурентної стратегії в маркетингу та продажах.
Онлайн-опитування дозволяє безпосередньо запитати у клієнтів, в яких ЖК вони розглядають придбання квартири та порівнюють з нашим комплексом.
Аналіз сегментів клієнтів
Ми відійшли від класичного розуміння цільової аудиторії, оскільки демографічні дані, такі як вік, стать, місце проживання, рівень доходу, не розкривають нам інформацію про намір придбати квартиру. Тому ми адаптували методику JTBD (Jobs-to-be-Done) до ринку нерухомості для дослідження задач та проблем, які клієнти хочуть вирішити через придбання нерухомості. Це допомагає нам краще зрозуміти їх мотивацію, потреби та цілі.
Під час опитування потенційних та поточних клієнтів ми ставимо питання, пов'язані з розумінням шляху клієнта, його купівельних уподобань та факторів вибору.
Дослідження впізнаваності та репутації бренду
Sales Tech проводить опитування, щоб виміряти впізнаваність та сприйняття нашого бренду ЖК та брендів конкурентів. Питання Top-of-Mind Awareness (TOMA), спонтанна обізнаність та допоміжна обізнаність дозволяють виявити сильні бренди ЖК та забудовників у регіоні та оцінити ефективність нашого бренд-маркетингу.
Вимірювання задоволеності та лояльності клієнтів
Ми використовуємо стандартну методику NPS (Net Promoter Score) для вимірювання рівня лояльності клієнтів. Проте у своїх опитуваннях ми також пропонуємо широкий спектр запитань, включаючи відкриті, щоб оцінити досвід покупки та проживання клієнтів. Це дозволяє нам краще розуміти рівень задоволеності та працювати над покращенням досвіду клієнтів.
Ми проводили аналітичні дослідження в Києві, Борисполі, Бухаресті, Запоріжжі, Миколаєві, Одесі. Зараз ми проводимо повторне комплексне дослідження в Дніпрі. Готуємо дослідження у Львові та Ужгороді.
Ці дослідження допомагають нам розробляти ефективні стратегії маркетингу та продажів на ринку новобудов. Вони дозволяють нам краще пізнати свого клієнта та, завдяки отриманим інсайтам, запускати незвичайні та ефективні рекламні кампанії навіть в нових для нас регіонах України та на закордонних ринках.
Леонід Овчинников, фаундер & CMO компанії SalesTech розповів Marketer.ua, як запускати ефективні рекламні кампанії не лише у добре знайомих, а навіть у нових регіонах України та на закордонних ринках.
У сегменті ринку житлової нерухомості ефективність маркетингу та продажів має вирішальне значення для успішного втілення девелоперських проєктів.
Оскільки фінансування будівництва житлових комплексів в Україні в основному здійснюється за рахунок продажу квартир, низький рівень їх реалізації може поставити під загрозу графік будівництва та своєчасне введення об'єкта в експлуатацію. А в умовах кризи ефективність конкурентної стратегії маркетингу та продажів житлових комплексів стає питанням життєздатності самого забудовника.
Фреймворк рішень та інструментів аналітики
Невід'ємна складова роботи нашої компанії – це система аналітики маркетингу та продажів житлового комплексу. Для цього ми впроваджуємо комплекс рішень та інструментів аналітики:
- Google Analytics
- Facebook Pixel
- Коллтрекинг
- IP телефонія
- CRM-система Pipedrive
SalesTech здійснює глибоку інтеграцію CRM-системи з інструментами аналітики, рекламними кабінетами Google ads та Meta ads. Дані з усіх джерел інтегровані в Power BI дашборд з ключовими показниками ефективності маркетингу та продажів.
Дослідження зовнішніх факторів
Для успішної роботи також важливий аналіз зовнішніх факторів, що впливають на продажі: попит, конкуренти, ринок, тенденції тощо.
Щоб бути на крок попереду конкурентів, необхідно мати глибоке розуміння своїх клієнтів, їх потреб, уподобань та мотивації. Яким чином можна отримати ці цінні знання? У цій публікації я розповім про методи аналітичних досліджень, які допоможуть вам відповісти на питання: «Хто ваші клієнти?».
Ми використовуємо два простих та недорогих інструменти: збір та аналіз даних з відкритих джерел; опитування та анкетування клієнтів.
Аналітичні дослідження – одна з наших ключових компетенцій, тому ми не замовляємо їх у консалтингових компаній. Наш розроблений фреймворк аналітичних досліджень дозволяє не тільки оперативно оцінювати та оптимізувати ефективність роботи, але й знаходити інсайти для нових рекламних кампаній.
Дослідження ринку та конкурентів
У кожному регіоні, де ми працюємо, ми проводимо дослідження ринку та конкурентів на основі даних з відкритих джерел. Тут варто подякувати колегам з LUN, які роблять важливу для індустрії роботу з консолідації даних, дослідження та аналітики ринку нерухомості України. Для нас це основне, але не єдине джерело відкритих даних.
Ми аналізуємо як первинний, так і вторинний ринок нерухомості, а також звертаємо увагу на ринок оренди квартир.
Також ми постійно аналізуємо конкурентів, їх рекламні кампанії та цінову політику. Це дозволяє нам виділити їх сильні та слабкі сторони для визначення конкурентної стратегії в маркетингу та продажах.
Онлайн-опитування дозволяє безпосередньо запитати у клієнтів, в яких ЖК вони розглядають придбання квартири та порівнюють з нашим комплексом.
Аналіз сегментів клієнтів
Ми відійшли від класичного розуміння цільової аудиторії, оскільки демографічні дані, такі як вік, стать, місце проживання, рівень доходу, не розкривають нам інформацію про намір придбати квартиру. Тому ми адаптували методику JTBD (Jobs-to-be-Done) до ринку нерухомості для дослідження задач та проблем, які клієнти хочуть вирішити через придбання нерухомості. Це допомагає нам краще зрозуміти їх мотивацію, потреби та цілі.
Під час опитування потенційних та поточних клієнтів ми ставимо питання, пов'язані з розумінням шляху клієнта, його купівельних уподобань та факторів вибору.
Дослідження впізнаваності та репутації бренду
Sales Tech проводить опитування, щоб виміряти впізнаваність та сприйняття нашого бренду ЖК та брендів конкурентів. Питання Top-of-Mind Awareness (TOMA), спонтанна обізнаність та допоміжна обізнаність дозволяють виявити сильні бренди ЖК та забудовників у регіоні та оцінити ефективність нашого бренд-маркетингу.
Вимірювання задоволеності та лояльності клієнтів
Ми використовуємо стандартну методику NPS (Net Promoter Score) для вимірювання рівня лояльності клієнтів. Проте у своїх опитуваннях ми також пропонуємо широкий спектр запитань, включаючи відкриті, щоб оцінити досвід покупки та проживання клієнтів. Це дозволяє нам краще розуміти рівень задоволеності та працювати над покращенням досвіду клієнтів.
Ми проводили аналітичні дослідження в Києві, Борисполі, Бухаресті, Запоріжжі, Миколаєві, Одесі. Зараз ми проводимо повторне комплексне дослідження в Дніпрі. Готуємо дослідження у Львові та Ужгороді.
Ці дослідження допомагають нам розробляти ефективні стратегії маркетингу та продажів на ринку новобудов. Вони дозволяють нам краще пізнати свого клієнта та, завдяки отриманим інсайтам, запускати незвичайні та ефективні рекламні кампанії навіть в нових для нас регіонах України та на закордонних ринках.