Блог Sales Tech

7 простих порад з копірайтингу, що підвищать вам конверсії

Та допоможуть з продажами квартир
У продажах нерухомості текст займає одне з провідних місць. Влучно підібрані слова – це потужний інструмент для залучення аудиторії. Вони привертають увагу потенційного покупця, втримують її та приводять людину до відділу продажів.

Сьогодні – прості поради з переконливого копірайтингу, які допомагають з продажами компанії SalesTech.
  • Не бійтеся «сильних слів»
Скромність прикрашає, але не у випадку, коли навколо – шалена конкуренція, а ви впевнені, що ваша пропозиція є найкращою на ринку.

Тому кажіть прямо: наші квартири унікальні, найкомфортніші, оснащені найновішими технологіями, збудовані з матеріалів найвищої якості. Сильні слова викликають емоції, оживляють контент та додають покупцям впевненості і їх виборі.
  • Говоріть правду
Але не забувайте, що від порожніх обіцянок та нав’язливих слоганів всі вже давно втомилися. Щоб ваш текст не викликав у аудиторії одне лише роздратування, пишіть чесно та щиро.

Завжди надавайте всю потрібну інформацію, нічого не приховуйте. Пам’ятайте про баланс та будьте обережними з «пишномовними» фразами.

Якщо ви називаєте себе кращим з кращих, надайте об’єктивні докази такої заяви. Ідеально, якщо на вашому сайті будуть всі необхідні документи та посилання, які підтвердять правдивість цих слів.
  • Не будьте голослівними
У цьому вам допоможуть соціальні докази. Доведено вченими: якщо авторитетна для нас персона обирає певний продукт, ми майже сліпо віримо, що він підійде й нам. Так само це працює, коли якась пропозиція сподобалася більшості.

Тому експерти радять використовувати у своїх текстах відгуки задоволених покупців, лідерів галузі чи інфлюенсерів. Відсилання до впливових партнерів чи успішних інтеграцій, публікації в ЗМІ, перелік нагород тощо. Це переконає покупця обрати саме вас.
  • Робіть ставку на емоції
Більшість покупок людина робить під впливом емоцій, а не логіки. Знайдіть, чим зачепити людину, а вона саме знайде раціональне пояснення своєму вибору.

Текст має викликати різноманітні емоції, від зацікавленості до розчулення, інтересу чи натхнення, радості чи страху не встигнути. Емоційна прив’язка до вашої пропозиції викличе бажання дізнатися про неї більше.
  • Створіть ідеальний образ
Створіть у своєму тексті ідеальний образ квартири чи будинку, про яку людина мріяла. Ви маєте викликати бажання володіти нерухомістю в реальності.

Наприклад, фото затишних комфортабельних будиночків на фоні засніжених спусків та ялинок у Буковелі самі по собі зачаровують. Підсильте їх описом домашнього затишку на фоні неймовірних краєвидів. Розкажіть, як легко тут забуваються всі проблеми. У горах можна дихати свіжим повітрям, кататися на лижах, наповнитися енергією, відчути життя на повну. А ще – елементарно відіспатися та зробити нереальної краси кадри для Instagram!
  • Трішки гумору не завадить
Легкі та веселі тексти розслабляють та розважають, вони притягують та продають. Це впливовий інструмент, але він вимагає віртуозності. Ніколи не знаєш, чи зрозуміє жарт широка аудиторія, чи не зачепить він когось раптом. Тому важливо тримати баланс, пам’ятати про ton-of-voice та доречність гумору.
  • Зробіть свій текст читабельним
І, нарешті, оформлення! Текст має бути легким для сприйняття. Навіть найцікавіша та найпереконливіша пропозиція загубиться у «триповерхових» реченнях. Подбайте про візуально чітку зрозумілу структуру, про відступи, абзаци, пойнти та емодзі.