Блог Sales Tech

Як безкоштовно використовувати Instagram для продажів нерухомості у 2024 році

Продажі в діджитал-еру напряму залежать від якісної онлайн-присутності вашого бренду.

Instagram – одна з найпопулярніших соцмереж пропонує користувачам абсолютно безкоштовні інструменти для просування. У комбінації з іншими методами вони допоможуть залучати потрібну вам аудиторію та збільшувати продажі.

У 2024 жодна успішна Instagram-стратегія не обійдеться без таких простих та ефективних методів.

  • Рілси: розважайте своїх підписників

Смішні ролики, які резонують з читачами, цінні поради, графіка з мотиваційною цитатою, контент, яким хочеться поділитися чи зберегти. Instagram – це візуальна платформа, тут в рекомендації часто потрапляють якісно змонтовані відео.

Але! Користувачам трохи набридла ідеальна картинка. Натомість чесні та відверті історії, сторітелінг не втрачають актуальності. Унікальний досвід нерідко залучає більше уваги, ніж відретушовані фото та постановочні ролики з правильним світлом.

Тому діліться досвідом. Розкажіть детально про переваги своєї нерухомості чи про тренди індустрії. Впустіть у свій світ, розкажіть про смішні моменти з робочого життя. Не бійтеся впевнено висловлювати свою думку, це забезпечить вам репутацію професіонала.

  • Карусель: несіть користь читачам

Пост з кількома відразу слайдами – це чудовий спосіб детально, з усіх сторін, висвітити свій проєкт та докладніше про нього розповісти, додати власні інсайти. Фото, відеоконтент і все це – в одній «каруселі».

На першому можна використовувати «гачки», надписи, що привернуть увагу. Кожен новий слайд має доповнювати попередній, глибше залучувати аудиторію.

Мінусом “карусельних” фото та відео збірок на сьогодні вважається те, що вони рідше потрапляють в рекомендації.

  • Сторіс: вибудовуйте комунікацію з клієнтами

Цікаві, гарно оформлені, сторіс – це не просто «репост» вашого ж посту в стрічці. Розробники соцмережі невтомно працюють над тим, щоб зі сторіс нікуди не хотілося виходити. Тут постійно з'являються все нові та нові інструменти для залучення уваги фоловерів.

Q&A, “Запитання/Відповіді”, де можна докладно розповісти про проєкт та відповісти на питання читачів. Простір для фото та відеоконтенту, який можна зберегти в хайлайтсах, до 100 фото в одному.

Одним словом, сторіс – це ідеальний простір для вибудови свого бренду навколо персони. Розповідайте про себе та свою роботу, про команду та проєкти. Разом з приватними повідомленнями, цей інструмент допомагає вибудувати довіру зі своїми підписниками.

  • Instagram Lives: спілкуйтеся з аудиторією наживо

Взаємодія в реальному часі з аудиторією допоможе вам показати свій об'єкт продажів і відразу відповісти на безліч запитань.

«Проведіть» фоловерів на будмайданчик, розкажіть та розкажіть, як іде будівництво чи, може, продемонструйте інфраструктуру, влаштуйте тур по нерухомості.

Цей інструмент корисний, коли в вас вже є жива аудиторія, з якою ви можете взаємодіяти.

Отже, способів для безкоштовного просування в Instagram вистачає. Який саме з них спрацює, прогнозувати важко. Експериментуйте зі своїм контентом, регулярно аналізуйте його, змінюйте стратегію та додавайте нові інструменти, якщо потрібно.