Блог Sales Tech

ТОП – 5 трендів SMM на 2021 рік

Інтернет-маркетинг не стоїть на місці, а тим більше SMM. Social Media Marketing вже давно не зводиться лише до тексту в Facebook. На ринку нерухомості, SMM має особливі характеристики та тренди, якими ми хочемо з вами поділитися. Читайте нижче, чого очікувати в цьому році від маркетингу в соціальних мережах.
1. Motion дизайн та натуральність

Люди втомились від Photoshop та ідеальних картинок. Пік популярності казкових пресетів Lightroom та вставок з PicsArt вже минув. Споживач хоче бачити реальні фото та Motion дизайн в контенті.
2. Орієнтація на залученість, а не на лайки

Лайки в Instagram вже скасували в багатьох країнах. До кінця 2020 року вони, ймовірно, повністю зникнуть.
Тому починайте звикати до інших KPI в SMM. Звертайте увагу на залученість в статистиці: хто зберігає ваші публікації, кількість кліків, коментарів та не забувайте, що перегляди — це не унікальний контакт. Слідкуйте за органічним охопленням.
3. AR і VR в мережі

Маски та ефекти для Instagram вже набрали обертів. Бренди почали створювати AR-фільтри для своїх компаній. З розвитком смартфонів ці технології будуть тільки поліпшуватися і ставати все вагомішим в соцмережах.
4. Розвиток Dark Social

Соціальні мережі повертаються до свого коріння — від масової до особистої комунікації.
Все частіше з’являються закриті для певної аудиторії stories, секретні чати в Telegram, спілкування в Direct сам на сам. Буде менше прямої взаємодії з людьми й більше приватного спілкування в Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Telegram та Instagram.
5. User-generated Content

Призначений для користувача контент буде набирати більшої популярності. Бізнес сторінки в Facebook втрачають охоплення, люди менше вірять компаніям і більше довіряють особистостям.
Призначений для користувача контент буде набирати більше органічного охоплення, викликати більше довіри, а бренди будуть всіляко це стимулювати.