Блог Sales Tech

Копірайтинг в еру ChatGPT: правила співпраці зі штучним інтелектом

Дискусії з приводу того, як змінить штучний інтелект і, зокрема, революційна технологія ChatGPT копірайтинг, не припиняються.

Одні говорять, що через надшвидкі інструменти для роботи з контентом та здатність ШІ до навчання вже до 2030 року близько 30-40% працівників пера повинні будуть перекваліфікуватися.

Інші говорять, що цього не трапиться, адже штучному інтелекту бракує головного у мистецтві копірайтингу – креативності та емпатії.

Та ясно одне: людині та роботу вже сьогодні треба миритися на одному письменницькому полі.

І, щоб уникнути етичних та творчих проблем, затвердити свої «відносини офіційно». Саме так запропонувала вчинити Associated Press.

Видання встановило чіткі рекомендації щодо використання генеративного штучного інтелекту для журналістів, редакторів та репортерів.

  • Було підкреслено, що центральна роль журналіста AP – збір, оцінка та впорядкування фактів у новинах, відео, фотографіях та аудіо – не зміниться. А ШІ в жодному випадку не може розглядатися як заміна журналістам.

  • Співробітники AP можуть експериментувати з ChatGPT, але будь-які отримані результати слід вважати неперевіреним вихідним матеріалом.

  • Працюючи з інформацією, отриманою з ChatGPT, варто відсіювати її за прийнятими журналістськими стандартами.

  • Не можна змінювати, додавати чи стирати жодні елементи з фотографій, відео чи аудіо.

  • Не можна використовувати у своїх матеріалах будь-які зображення, створені ШІ, які підозрюються у фальшивості чи доведено є фальшивими зображеннями реальності.

  • Якщо ілюстрація чи витвір мистецтва, створений ШІ, є предметом новинної історії, його можна використовувати, але за наявності підпису, як саме його створено.

  • Не можна вводити конфіденційну інформацію в інструменти ШІ.

  • Всі матеріали, які надходять до редакції з інших джерел, мають бути перевірені на наявність в них вмісту, створеного штучним інтелектом.

Сьогодні генеративний ШІ полегшує розповсюдження дезінформації через використання змінених слів, фотографій, відео чи аудіо, які виглядають реалістично.

Щоб уникнути використання хибного контенту, журналісти та копірайтери мають вмикати таку ж обережність та скептицизм, з якою вони зазвичай перевіряють будь-яку інформацію чи зображення.

Якщо виникають хоча б найдрібніші сумніви щодо автентичності матеріалу, використовувати його не можна.

Компанія SalesTech у своїй роботі з контентом та піар-просуванням орієнтується на правила роботи з інструментами ШІ, які встановила Associated Press. Компаніям, з якими ми працюємо, ми рекомендуємо також дотримуватися цих стандартів.