Блог Sales Tech

П'ять найкращих соцмереж для продажу нерухомості

Прибуток у сфері продажів нерухомості напряму залежить від мережі контактів. Чим більше людей дізнаються про вашу пропозицію, тим краще.

А коли йдеться про поширення інформації серед великої кількості юзерів, важко знайти кращий інструмент за соцмережі.

Добре, а які саме платформи обрати серед безлічі, представлених в інтернеті? Обирайте ті, які мають широку базу користувачів і розширені можливості для маркетингу нерухомості. Поговоримо про 5 найефективніших з них:

1. Facebook

Користувачів в Україні: понад 18 млн

Платформа номер один для продажів у сфері нерухомості. Має найбільшу базу користувачів серед усіх соцмереж. А також найбільшу кількість маркетингових інструментів, що допоможе вам знайти потенційних клієнтів.

Тут можна створити сторінку профілю, робити та планувати наперед публікації контенту, створювати події, спілкуватися з людьми через групи, запускати рекламні кампанії з орієнтиром на потрібних вам користувачів.

2. Instagram

Користувачів в Україні: понад 17 млн

Друга за кількістю користувачів соціальна мережа. Приблизно 46% юзерів – віком від 25 до 44 років, тобто потенційні клієнти для придбання житла.

Instagram – це візуальна платформа, використовуйте якісні, яскраві, привабливі фото та цікаві веселі відео. Вони дадуть змогу зазирнути «за лаштунки» будівництва, влаштувати рум-тури, зробити інтерв’ю з дизайнерами чи забудовниками. Нехай майбутні мешканці за допомогою ваших постів уявлять себе в будинку своєї мрії.

3. TikTok

Користувачів в Україні: понад 12 млн

Це відносно новий канал пошуку клієнтів та комунікації з покупцями для забудовників.

Аудиторія цієї соцмережі поступово дорослішає, а відео, які потрапили у рекомендовані, набирають переглядів за лічені секунди. Це – чудовий шанс для маркетологів органічно виникнути перед очима нових клієнтів. Але пам’ятайте, що це місце для легкого та невимушеного динамічного контенту, навіть якщо він рекламний.

На цій платформі варто публікуватися часто, в ідеалі – хоча б раз на день. Не забувайте про легкі та лаконічні підписи до роликів, щоб зачепити аудиторію. Слідкуйте за трендами для швидкого просування профілю.

4. YouTube

Користувачів: близько 23 млн

YouTube – відеоплатформа, яка чудово підходить для створення власного іміджу та зміцнення довіри до компанії. Розкажіть про себе, про переваги власного бізнесу.

«Впускайте» користувачів до свого офісу, на будмайданчик, у вже готовий будинок тощо. Матеріал має бути якісно відзнятий та змонтований.

Наповнюйте свій канал відео та готуйтеся до гри “в довгу”. Заповніть домашню сторінку, опис, працюйте над оптимізацією заголовків, описами під відео та закликами до дії, це допоможе з просуванням. Не забувайте про YouTube-shorts, вони швидко перенесуть ваші ролики в Google-пошук. Користуйтесь перехресним просуванням відео в інших соцмережах і на вашому вебсайті. Нагадуйте у роликах поставити дзвіночок та підписатися.

5. Twitter

Користувачів: понад 100 тисяч

На перший погляд, це не найкраща платформа для продажів у сфері нерухомості. Проте, саме у Twitter збирається найбільша група користувачів віком від 25 до 34 років, потенційних покупців.

Розширені функції пошуку та функція списку дозволяють знаходити та стежити за багатьма важливими обліковими записами нерухомості.

Для підвищення зацікавленості, додавайте у своїх дописах фотографії та відео. Пам'ятайте про ретвіти, щоб заповнити свій канал і створити мережу контактів. Ставте запитання у твітах, щоб генерувати відповіді, їх полюбляють алгоритми.

Загалом, на сьогодні для девелоперських компаній основними платформами для залучення клієнтів є Facebook та Instagram. Рекомендуємо спілкуватися у месенджерах соцмереж, обирати ті засоби зв'язку, якими активно користуються юзери. Експериментуйте.

Наступного разу розкажемо, як використовувати Pinterest для продажу нерухомості.