Блог Sales Tech

Як Google Ads продає квартири в 2024: Топ-6 переваг контекстної реклами для вашого бізнесу

Про головні переваги контекстної реклами

Де більшість покупців розпочинають пошук свого омріяного продукту чи послуги? Саме так, в Інтернеті. Сильна онлайн-присутність бізнесу сьогодні стала невід'ємною умовою для його подальшого успіху.

Це стосується також і сфери нерухомості. Лише уявіть: за статистикою, понад 90% угод з купівлі житла починаються саме Googlе-пошуку!

Так, ви можете бути найталановитішим бізнесменом чи агентом з продажів нерухомості. Але без контекстної реклами ваші клієнти про це можуть просто не дізнатися. Їх перехоплять в Інтернеті ваші конкуренти.

Про основні переваги контекстної реклами в 2024 розповіла Аліна Гнатенко, ведучий спеціаліст з Google Ads компанії SalesTech.

Що таке Google Ads

Google Ads – це онлайн-платформа реклами, розроблена Google. Вона дозволяє бізнесам створювати та швидко запускати рекламу в широкій мережі Google, включаючи пошукову систему, веб-сайти та додатки, використовуючи модель оплати за клік – PPC.

Оплата за клік означає, що ви як рекламодавець платите лише тоді, коли користувач натискає на ваше оголошення, щоб перейти на вебсайт.

Топ-6 переваг контекстної реклами для бізнесу

Якщо ви все ще сумніваєтеся, чи ставитися серйозно до реклами Google та професійно її освоїти або звернутись до спеціалістів, ось основні її переваги на сьогоднішній день. Вони остаточно вас переконають.

Перевага 1. Ви бєте точно в ціль

Цільова аудиторія – ось одна з найбільших переваг Google Ads для бізнесу зі сфери нерухомості. Фахівці можуть налаштувати свою рекламу так, щоб вона відображалася саме для користувачів, які активно шукають нерухомість. І саме у їх цільових регіонах.

Таке точне спрямування гарантує, що оголошення показуються найбільш відповідній аудиторії. А це збільшує ймовірність генерації якісних лідів.

Перевага 2. Ви підвищуєте генерацію лідів

З правильним націлюванням та переконливими рекламними матеріалами, Google Ads може стати потужним інструментом для генерації лідів для компаній з нерухомості.

Направляючи користувачів на спеціалізовані посадкові сторінки, ви можете привернути увагу потенційних клієнтів та спонукати їх до дій – від запису на перегляд до запиту про додаткову інформацію.

Заохочуючи користувача зробити цільову дію на сайті, ви можете значно спростити процес генерації лідів та збільшити ймовірність перетворення лідів на реальні продажі.

Перевага 3. Ви збільшите свою онлайн-видимість

У конкурентному ринковому середовищі продажів нерухомості помітність має велике значення. Google Ads допомогає бізнесу збільшити свою онлайн-видимість, забезпечивши їм верхні позиції в пошуковій системі.

Саме тут ваші оголошення потраплять на очі потенційним покупцям у потрібному регіоні.

Це пріоритетне розміщення реклами може значно підвищити впізнаваність бренду та привернути більше трафіку на веб-сайт компанії. В кінцевому підсумку це – більша кількість запитів та потенційних продажів.

Перевага 4. Ви можете відразу оцінити результат

На відміну від традиційних форм реклами, Google Ads надає миттєву та детальну інформацію про результативність вашої рекламної кампанії.

Фахівці можуть відстежувати різноманітні показники: кліки, перегляди та конверсії. Все це дозволяє вимірювати ефективність рекламних кампаній і приймати рішення з оптимізації, для отримання кращих результатів.

Перевага 5. Ви можете контролювати бюджет

Google Ads пропонує гнучкі бюджетні рішення для рекламних кампаній з нерухомості. Рекламодавці мають повний контроль над витратами, вони самі встановлюють щоденні бюджети з урахуванням своїх конкретних цілей та фінансових можливостей.

А отже маркетинговий бюджет можна розподіляти більш ефективно, зосереджуючись на найбільш перспективних можливостях для генерації лідів та збільшенні продажів.

Перевага 6. Ви гнучко адаптуєтеся під тренди

Ринок нерухомості постійно змінюється, як і тенденції, попит та поведінка споживачів. Google Ads дозволить вам швидко адаптуватися до цих змін, дозволяючи налаштовувати свої рекламні кампанії в реальному часі.

Що б ви не рекламували: новий проєкт чи сезонну акцію, Google Ads дозволяє залишатися гнучкими і актуальними, конкурентоспроможними в цій динамічній галузі.

SalesTech має багаторічний досвід роботи в сфері продажів нерухомості та безліч успішних кейсів. Можемо впевнено стверджувати, що безперечно, Google Ads – це надзвичайно важливий та потужний інструмент в нашій роботі.

Можливість націлення на конкретні аудиторії, відстеження та вимірювання результатів, а також генерація лідів за доступною ціною робить його невід'ємним активом для будь-якого фахівця з нерухомості.

Одним словом, якщо ви бажає бути в топі в нашому конкурентному середовищі, хочете максимізувати свою онлайн-присутність та досягати конкретних результатів, без контекстної реклами вам не обійтися.

Більш докладно про налаштування Google Ads читайте в наших наступних статтях.