Блог Sales Tech

Як копірайтинг продає квартири у новобудовах: 3 складових успішного тексту

Щоб ви не продавали, купує це завжди людина. Одна людина, з її мріями, сподіваннями та очікуваннями від власного житла, – це клієнт у будівницькому бізнесі. Купить вона квартиру в вашому житловому комплексі чи піде до конкурентів? Залежить від того, які відносини ви з нею вибудуєте.

Як і в кожних стосунках, все починається з простого спілкування. Місія комунікації у діджитал-просторі лягає на копірайтинг. За допомогою тексту компанія знайомить потенційного клієнта з перевагами ЖК, наводить переконливі факти його переваги, дозволяє побудувати емоційний зв'язок, викликати довіру.

Одним словом, текст перетворює просто читача на клієнта. Але лише за умови, що ви написали його правильно.
Зберігайте баланс у «текстових стосунках».
Психологи кажуть, що якісні та довгострокові відносини базуються на певних етапах. Кожен йде за іншим, і кожен – важливий. Переплигнеш дві-три стадії, переставиш їх місцями – ризикуєш втратити стосунки. Так і з текстом: зберігайте баланс.

Потенційний клієнт, має отримувати позитивні емоції від спілкування з компанією. Такий текст не «нав'язується», не вимагає купити оселю просто зараз і лише сьогодні, але і не дає читачеві залишитися у так званій «френд-зоні», думати дуже довго, не діяти.

Текст має плавно провести людину за руку від знайомства з брендом до факту купівлі житла. Від моменту, коли зачепив заголовок посту чи текст на банері до кліку на кол-ту-екшн, конвертації читача на клієнта, йдуть етапи якісного спілкування.

Тоді людина не просто купить квартиру саме у вас, а залишиться з вами у добрих стосунках, стане адвокатом бренду, приведе нових клієнтів.
Пам'ятайте про емоції, вони приносять прибуток.
Жоден етап «стосунків» людини та бренду не обходяться без копірайтингу. Адже текст скрізь: у соцмережах та на веб-сайтах, на лендінг-пейджах та в імейл-розсилках, на рекламних банерах в інтернеті та на білбордах.

Перед тим, як писати статтю про квартиру у новобудові, варто добре ознайомитися покупцями. Хто хоче придбати житло саме у цьому комплексі? Якими є «болі» цієї людини? Як нова оселя у вашому комплексі вирішить її проблеми?

Коли ви маєте відповіді, сідайте за текст та користуйтеся словами-триггерами. Правильно підібрані, вони викликають емоції: відчуття комфорту, затишку та безпеки, чи може, розкоші, люксовості та престижу. Те, що ви хотіли висвітлити та про що людина мріяла, збігається - та асоціюється тепер з вашим ЖК. Шанси на купівлю зростають.
Зробіть свій текст добрим наставником.
Як би не хотілося розпіарити свій продукт, новобудови та квартири в них, варто опиратися лише на правду. Текст повинен містити факти, докази, статистику, реальні відгуки клієнтів або інші джерела, які підтверджують якість та переваги житла.

Банально, але не менш важливо: писати треба грамотною, простою та зрозумілою мовою. Мінімум слів, максимум корисної та правдивої інформації.

Такий текст полегшує покупцям життя. Він – як добрий наставник, все пояснить, все підкаже, розкладає по поличках, не буде давити та дасть достатньо часу подумати.

Переконливий, цікавий, чесний та легкий, такий текст не лише викликає у людини потрібні вам емоції, а і стимулює її до дії. А саме – дістати картку чи гаманець, переказати гроші та здійснити покупку.