Блог Sales Tech

З лідів – на покупців нерухомості: як підвищити ефективність продажів

Та зменшити витрати замовника!

Лідогенерація є, ліди є, а квартири не купують? Можливо, справа – в тому, як із заявками від потенційних покупців працюють у відділі продажів.

Саме від якості їх опрацювання залежить ефективність подальшої реалізації та зменшення витрат замовника.

Процес конверсії на покупця має бути чітким. Менеджери мають керувати лідами, відстежувати прогрес, знаходити індивідуальні підходи, бути переконливими.

Sales Tech у цій роботі керується власним алгоритмом, що неодноразово довів свою успішність на практиці. Сьогодні – про його ключові аспекти, точки ефективності:

  • Кваліфікація

Крок номер один – процес оцінки потенційних клієнтів. Він дає змогу визначити їх зацікавленість, готовність для подальшої купівлі. Основними критеріями тут є: інтерес до об'єкта будівництва, бюджет, придатність приймати рішення про придбання, таймлайн тощо.

Загалом кваліфікація дозволяє надати фідбек у відділ маркетингу. Далі для кожної категорії клієнтів буде застосовано свій чіткий алгоритм роботи.

Подальший розподіл майбутніх покупців на категорії дозволяє витрачати ресурси на найперспективніших з них – та збільшувати ефективність продажів.

  • СRM-система

Крок номер два: використання системи управління відносинами з покупцями. Саме вона дає змогу правильно налаштувати етапи бізнес-процесу, які потрібно пройти менеджеру, зручно відстежувати та аналізувати дані. Взагалі, керувати точками взаємодії та відносинами з лідом протягом усього процесу.

  • Автоматизація

Автоматизувати процеси та максимально зменшити людський фактор – вкрай важливо.

Це підвищує точність обліку, забезпечує ефективне управління даними клієнтів, дозволяє не втрачати їх в процесі. А ще – знімає з менеджерів рутинні завдання та дає змогу сфокусуватися на стратегічних аспектах та на спілкуванні з клієнтами.

  • Персоналізація

Це індивідуальний підхід до кожного покупця, врахування побажання людини та допомога в пошуках саме того, що вона шукає. Персоналізація допомагає вибудувати довіру і значно прискорює процес продажів.

  • Тайм-менеджмент

Чітко витримувати таймінг у спілкуванні з клієнтом – правило успішних продажів. Від збору та аналізу інформації про майбутнього покупця до оформлення документів на житло може пройти багато часу. Дуже важливо не втратити комунікацію, витримувати таймінг.

  • Аналітика продажу

Аналіз продажів варто робити впродовж всього процесу. Компанія Sales Tech використовує розробку в СRM-системі окремої категорії збереження та кваліфікації лідів. Дашборди, які об’єднують різного типу дані: інформацію з рекламних кабінетів, гугл-аналітику, дані про лідогенерацію, фінансові показники з продажу.

Таким чином ми бачимо чітку взаємодію відділу маркетингу та відділу продажу.

  • Навчання

Постійне навчання співробітників – ще один ключ до успіху. У цьому процесі наша компанія ставить перед собою дві головні задачі. Перша – це навчання нових співробітників за допомогою кодексу продажів компанії та salesbook для менеджерів.

Друга – це ріст в компанії, який забезпечується за допомогою планових навчань для поліпшення навичок роботи з лідами тощо.

Загалом, ефективне опрацювання лідів вимагає системності, фокусу та навичок. У наступних статтях ми детально розглянемо кожен аспект цього процесу.