Репутація забудовника і/або управляюча компанія:
системна робота у сферах SMM, PR, SERM для зростання довіри до Девелопера і інших учасників проекту.
Впізнаваність і сила бренду Житлового комплексу:
інвестиції в бренд-маркетинг дозволять продавати квартири в нових чергах значно дорожче.
Ефективність маркетингових інвестицій:
застосування методології performance marketing і розроблені аналітичні інструменти забезпечують нам одні з кращих показників в галузі.
Ціна
продажу:
наш Фреймворк передбачає періодичне тестування цінової еластичності і планове збільшення цін протягом будівництва
Запускаємо керовану лідогенерацію для забудовників через Google Ads, Meta, TikTok та на профільних платформах.

Інтегруємо все в CRM та Power BI, щоб ви бачили реальну вартість ліда й продажу, а не просто кліки в кабінетах.
Формат фреймворка SalesTech ADVANCED підходить для складних і масштабних проектів та житлових комплексів преміум і бізнес-класу.

У цьому випадку команда SalesTech додатково виконує функції інтегратора рішень (залучення сторонніх креативних агенцій) для забезпечення максимальної доданої вартості та маржинальності проекту.
Ліди для вашого ЖК, а не просто реклама
КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ ЗАбудовників
КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ
Ефективність фреймворку була підтверджена на прикладі
успішно проданих житлових комплексів
10+
#SELLWITHUS
Отримати план лідогенерації для мого ЖК
Хочу спочатку подивитись приклад дашборду
90% забудовників приходять до нас з однаковими ситуаціями.
Ви вже витрачаєте на рекламу. Питання — чи продає вона?
"Є реклама, але немає системних заявок"
Кампанії запущені, бюджет витрачається, а в CRM — тиша.
"Є ліди, але з ними немає діалогу"
Контакти залишають, але не беруть слухавку, «подумати», «пізніше», «немає грошей».
"Ніхто не може сказати, що реально працює"
Google, Meta, Lun, DOM.RIA, OLX — все крутиться, але ви не бачите, з чого закриваються угоди.
Відділ продажу звинувачує маркетинг, маркетинг — відділ продажу
Немає єдиної системи: де слабке місце — трафік, заявки чи робота менеджерів.
"Є реклама, але немає системних заявок"
Кампанії запущені, бюджет витрачається, а в CRM — тиша.
"Є ліди, але з ними немає діалогу"
Контакти залишають, але не беруть слухавку, «подумати», «пізніше», «немає грошей».
"Ніхто не може сказати, що реально працює"
Google, Meta, Lun, DOM.RIA, OLX — все крутиться, але ви не бачите, з чого закриваються угоди.
Відділ продажу звинувачує маркетинг, маркетинг — відділ продажу
Немає єдиної системи: де слабке місце — трафік, заявки чи робота менеджерів.