Ефективність фреймворку
була підтверджена на прикладі
успішно проданих житлових комплексів
наш Фреймворк передбачає періодичне тестування цінової еластичності і планове збільшення цін протягом будівництва
плановий показник надходжень від продажу нерухомості, достатній для ритмічного фінансування будівництва
застосування методології performance marketing і розроблені аналітичні інструменти забезпечують нам одні з кращих показників в галузі.
Ефективність маркетингових інвестицій:
Наша компанія розробила Фреймворк SalesTech в форматі BASIC, для роботи команди маркетингу і продажів, з метою ефективної реалізації квартир у житлових комплексах, що будуються, з обмеженими можливостями інвестицій у маркетинг і продажі та потребою в стабільному фінансуванні будівництва.
Партнерство з SalesTech в форматі BASIC вирішує основну проблему замовника - ефективні продажі. Весь комплекс робіт виконується in-house спеціалістами компанії SalesTech.
Цей формат підходить для невеликих будівельних проектів, планування яких виконується поетапно. А також для житлових комплексів комфорт та економ класу, для яких важливий стабільний грошовий потік та оптимізація витрат на продажі та маркетинг.
Крім того, формат BASIC підходить для проектів, які стикаються з проблемою низького рівня продажів, викликаної зниженням попиту або ціновим тиском конкурентів.