Наша компанія розробила Фреймворк SalesTech у форматі ADVANCED з метою успішної реалізації проектів, де необхідно створення сильного бренду ЖК, репутації компанії забудовника, правильного позиціонування та продажів з високою маржинальністю.
Ключові показники:
фокус на прибутковості
Формат фреймворка SalesTech ADVANCED підходить для складних і масштабних проектів та житлових комплексів преміум і бізнес-класу.
У цьому випадку команда SalesTech додатково виконує функції інтегратора рішень (залучення сторонніх креативних агенцій) для забезпечення максимальної доданої вартості та маржинальності проекту.
Ефективність фреймворку
була підтверджена на прикладі
6+
успішно проданих житлових комплексів
дорого
наш Фреймворк передбачає періодичне тестування цінової еластичності і планове збільшення цін протягом будівництва
Ціна
продажу:
застосування методології performance marketing і розроблені аналітичні інструменти забезпечують нам одні з кращих показників в галузі.
Ефективність
маркетингових інвестицій:
інвестиції в бренд-маркетинг дозволять продавати квартири в нових чергах значно дорожче.
Впізнаваність і сила бренду Житлового комплексу:
системна робота у сферах SMM, PR, SERM для зростання довіри до Девелопера і інших учасників проекту.
Репутація забудовника і/або
управляюча компанія:
#SELLWITHUS
Наша компанія розробила Фреймворк SalesTech у форматі ADVANCED з метою успішної реалізації проектів, де необхідно створення сильного бренду ЖК, репутації компанії забудовника, правильного позиціонування та продажів з високою маржинальністю.
Формат фреймворка SalesTech ADVANCED підходить для складних і масштабних проектів та житлових комплексів преміум і бізнес-класу.

У цьому випадку команда SalesTech додатково виконує функції інтегратора рішень (залучення сторонніх креативних агенцій) для забезпечення максимальної доданої вартості та маржинальності проекту.
ФОКУС НА ПРИБУТКОВОСТІ
ДОРОГО
КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ
Ціна
продажу:
наш Фреймворк передбачає періодичне тестування цінової еластичності і планове збільшення цін протягом будівництва
Впізнаваність і сила бренду Житлового комплексу:
інвестиції в бренд-маркетинг дозволять продавати квартири в нових чергах значно дорожче.
Ефективність маркетингових інвестицій:
застосування методології performance marketing і розроблені аналітичні інструменти забезпечують нам одні з кращих показників в галузі.
Репутація забудовника і/або управляюча компанія:
системна робота у сферах SMM, PR, SERM для зростання довіри до Девелопера і інших учасників проекту.
Ефективність фреймворку була підтверджена на прикладі
успішно проданих житлових комплексів
6+
#SELLWITHUS