системна робота у сферах SMM, PR, SERM для зростання довіри до Девелопера і інших учасників проекту.
    Репутація забудовника і/або
 управляюча компанія:
     застосування методології performance marketing і розроблені аналітичні інструменти забезпечують нам одні з кращих показників в галузі.
     Ефективність
 маркетингових інвестицій: 
    інвестиції в бренд-маркетинг дозволять продавати квартири в нових чергах значно дорожче.
     Впізнаваність і сила бренду Житлового комплексу:
    наш Фреймворк передбачає періодичне тестування цінової еластичності і планове збільшення цін протягом будівництва
       Ефективність фреймворку
була підтверджена на прикладі
     успішно проданих житлових комплексів
        Наша компанія розробила Фреймворк SalesTech у форматі ADVANCED з метою успішної реалізації проектів, де необхідно створення сильного бренду ЖК, репутації компанії забудовника, правильного позиціонування та продажів з високою маржинальністю.
        Формат фреймворка SalesTech ADVANCED підходить для складних і масштабних проектів та житлових комплексів преміум і бізнес-класу.
    У цьому випадку команда SalesTech додатково виконує функції інтегратора рішень (залучення сторонніх креативних агенцій) для забезпечення максимальної доданої вартості та маржинальності проекту.