Наша компанія розробила Фреймворк SalesTech у форматі ADVANCED з метою успішної реалізації проектів, де необхідно створення сильного бренду ЖК, репутації компанії забудовника, правильного позиціонування та продажів з високою маржинальністю.
Формат фреймворка SalesTech ADVANCED підходить для складних і масштабних проектів та житлових комплексів преміум і бізнес-класу.
У цьому випадку команда SalesTech додатково виконує функції інтегратора рішень (залучення сторонніх креативних агенцій) для забезпечення максимальної доданої вартості та маржинальності проекту.
Ефективність фреймворку
була підтверджена на прикладі
успішно проданих житлових комплексів
наш Фреймворк передбачає періодичне тестування цінової еластичності і планове збільшення цін протягом будівництва
застосування методології performance marketing і розроблені аналітичні інструменти забезпечують нам одні з кращих показників в галузі.
Ефективність
маркетингових інвестицій:
інвестиції в бренд-маркетинг дозволять продавати квартири в нових чергах значно дорожче.
Впізнаваність і сила бренду Житлового комплексу:
системна робота у сферах SMM, PR, SERM для зростання довіри до Девелопера і інших учасників проекту.
Репутація забудовника і/або
управляюча компанія: